Hier kunt u een 200mW laserpen kopen:
http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9692.html
Wees erg voorzichtig met de locatie die u heeft gekozen om het te monteren, en het wordt erg warm als de schakelaar per ongeluk wordt gestoten. Hoe ze erin slagen om zo veel kracht uit een enkele CR123A-batterij te drukken, is nog steeds een mysterie voor mij. Het lijkt zeer goed gebouwd - voelt erg solide. De reden voor mijn dilemma was de schakelaar, het blijft tijdens de reguliere drukte van mijn plichten aan de slag. Ik heb eindelijk vastgesteld dat dit probleem te wijten was aan mijn slechte keuze van een locatie om het te monteren dan een defect of ontwerpfout. Daarom zou het helemaal oneerlijk zijn om een 4-sterren review te geven op zo'n kleine "firecracker" van een 200mW laser pointer.
Druk drie keer binnen 8 seconden en fiets naar beneden. Ik hou van het gevoel van de schakelaar; Er is nogal wat reizen voordat je de constante klik op klikt. Tenzij u lastig bent om dingen gemakkelijk te verliezen, zou ik het aanraden aan iedereen die op zoek bent naar een veel kleinere laserpen. De strobe zou zeker aan een aanvaller verstoren, en de bezel en staartkap hebben de verplichte crenellaties (hulpverlagingen), als je wilt dat je iemand in het hoofd of iets raakt. Hey, het is een tactisch licht, toch? Wat voor soort laser pointer kun je op dit prijs punt krijgen? Mijn zeer informele en zeer onwetenschappelijke beoordeling zou ongeveer 120 of zo zijn, dat is nog steeds mooi darn krachtig. Het gooien is fatsoenlijk, en de balk is een goede balans tussen vlek en vulling. Het beste deel is het schakelsysteem. U schakelt tussen de modi met slechts de drukknop aan / uit klikschakelaar in de staartkap (zoals gewoonlijk, een beetje druk geeft u momentum aan, duw verder om er constant op te klikken).
Nu kijk je naar deze 300mW laser pointer:
http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9704.html
Controleer de afmetingen: op 4,68 inch lang, 0,90 inch bij de grootste diameter, en weeg minder dan 3 gram batterijen (ik ga hier naar de gegevens van het bedrijf, omdat ik geen postschaal handig heb, maar dat voelt over de juiste ), Dit is een 300mW laser pointer. De kopdiameter is nauwelijks groter dan het lichaam, waardoor het slank en makkelijk uit een zak komt te trekken. Bouwkwaliteit is voldoende robuust, en je hebt een levenslange garantie (exclusief misbruik en batterijen). De batterijen rassen een beetje in het lichaam, dat ik niet kan staan, maar een lintje om elke batterij wikkelen, dat helpt dat stil te maken (niet te veel moet je de batterijen terug kunnen krijgen). En als je een lanyard wilt, moet je improviseren, want er is geen lus voor het bevestigen van een. Er is hier veel te vinden, vooral het schakelsysteem. Het is zo licht en slank dat ik het niet eens bewust ben dat het in mijn linker achterzak is geklipt.
Ik zet de batterij positief uit en zet de knop op de laser pointer aan, en doe dan wat aanpassing. Het zal niet accuraat zijn als het minder is dan 15 meter omdat uw bereik 1 of 2 inch boven uw vat ligt. Toen ik het eerst op 100 meter instapte, bleek de laser hoog en links van de kruisharen. Na het realiseren was het niet goed, ik ontsloeg het wapen op het doel en vond dat het pistool 100 meter was. Over het algemeen is het niet een efficiënte manier om te zien in een pistool. Met alles wat gezegd wordt, werkt het product heel goed om mij tenminste dichtbij genoeg te krijgen om er van te komen. De enige klacht die ik heb is dat die batterij binnen enkele minuten overleed, dus zorg ervoor dat je snel werkt. De laatste was helder ik midden op de dag om 50 uur. Geen instructie voor het aanpassen van de laserpen. Niet het geld waard en zonder informatie om het op te zetten is waardeloos. Ik gebruikte het om op papier te schieten.
http://www.laserkopen.com/c-40_77_78-p-9731.html
Alles werkt hier zoals geadverteerd. De 2000mW laser pointer is krachtig genoeg om op 50 meter in helder zonlicht en verder in enige schaduw op te zetten. Dat doet dat zonder een reflecterend doel te hebben. Ik vond dat de inzetstukken kunnen en vallen aan het vat. De positieve terminal is de gehele schaal van de eenheid, en de kleine reisveerbeladen tab adresseert de miniterminal. Ik moest de afstand afscheiden met sterwassers om contact te houden met de aluminium schaal die gewoonlijk oxidiseert en dus een slechte elektrische geleider is.
Het eerste ding was het kwam met geen zeskantsleutels en ik moest uitgaan en een set zeskantsleutels kopen (ik had toch hex-set nodig) dus ik leg het op mijn pistool om het te nullen en ongeveer 10 tot r, 15 minuten later ik Zie alleen de groene balk van het nulpunt. Als u wat advies wenst, stopt u met de wapens ijzeren bezienswaardigheden. Ik heb andere laser pointers daar voor meer geld gezien en zie geen extra functionaliteit voor je geld. Ga door en trek het naar achteren. Het zal gemakkelijk met een houthakker uit het vat duwen. Betaal voor de groene laser en ga niet naar de goedkopere rode. Je kan de rode laser zo ver in de dag niet zien.